15 Nisan 2019

“Parayla İlişkimizi Nasıl Düzeltebiliriz?” - BiDünya Podcast


BiDünya Podcastinin ikinci bölümünde de Kaan Sevimle beraberdik. Parayla olan ilişkimizi nasıl düzeltirizi konuştuk kendisiyle.
Kaan’ın kendini tanımayan insanın başkasına yardım edemeyeceği, yardım etse bile mutlu olamayacağı konusunda söyledikleri düşündürücü. Henüz ikna olmadım ama. Çünkü başkalarına yardım ederek de insan kendini tanıyabilir bence. Ayrıca başkasına iyilik yapmanın insanı iyileştirici etkisi olduğunu biliyoruz. Yine de başkasına yardım etme motivasyonunu bulabilmek için kendini tanıman gerektiği konusu üzerinde kafa yorulmaya değer.
Bu arada Muhammed’in bahsettiği podcastin video kaydına buradan ulaşabilirsiniz. Ekip olarak çok ilham aldığımız bir konuşmaydı, tavsiye ederim.
iTunesSpotifySpreaker istediğiniz yerden bizi dinleyebilir, yorumlarınızı aşağıya iletebilir, siz de muhabbete dahil olabilirsiniz:)
InstagramTwitterLinkedinFacebook sosyal medya hesaplarımızdan bizi takip etmeyi unutmayın!

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Pages

Blog Archive